Priser + praktik

Priser


Standard konceptet i syv timer med

  • én mand koster 5.000 kr.

Prisen for samme koncept, men med

  • 2 mand under dansen koster 6.800 kr.
  • 3 mand under dansen koster 8.600 kr.


Hele ekstra timer kan tilkøbes for

  • 800 kr. for én mand
  • 1.600 kr. for to
  • 2.400 kr. for tre

pr. påbegyndt time ud over de syv timer eller ud over kl. 01.


  • Arrangementer under 7 timers varighed koster det samme, da korte arrangementer blokerer for arrangementer af længere varighed.
  • Med mindre andet er aftalt foretages afregning kontant efter at arrangementet er færdigt.
  • Transport er indregnet i priserne med mindre arrangementet ligger over 1 times kørsel fra min bopæl (Skibby).
  • Ved arrangementer med mere end 200 personer eller i lokaler over 250 kv.meter skal der påregnes en merpris til leje af ekstra lydanlæg (2-3000 kr.). Dette skal aftales i god tid i forvejen.
  • Evt skader på udstyr som følge af bevidste handlinger af arrangør eller gæster, eller ved uheld (f.eks gæster der utilsigtet danser ind i udstyr) påhviler alene arrangøren.


Bemærk afbestillingsregler

Det er normalt ikke muligt at aflyse en aftale, da jeg er nødt til at afvise øvrige forespørgsler den pågældende dato. Ved aflysning af arrangementet indbetales derfor det fulde beløb senest på arrangements-datoen på konto 1551-5409896.
Undtagelser:

  • Aflyses tidligere end 6 mdr. før arrangementets afholdelse refunderes 50% af det aftalte beløb
  • Aflyses tidligere end 4 mdr. før arrangementets afholdelse refunderes 25% af det aftalte beløb

Bemærk: Lykkes det mig at indgå aftale om et andet arrangement, refunderes det betalte beløb.

Pladsforhold + behov

Jeg har brug for et område på 4 x 2,5 meter. Er dette ikke muligt, så lad os tale om, hvad vi kan gøre. Til Bjørnebanden skal beregnes lidt mere.

Mit anlæg behøver ikke det vilde i strøm for at fungere, så jeg skal blot bruge et enkelt stik til strøm, så er jeg kørende. Blot skal strømmen ikke trækkes fra samme fase, som andre strømslugere - fadølsanlæg, store kaffemaskiner o.s.v.

Hvis arrangementet ikke foregår i stue-niveau, og er der ikke elevator, så har jeg brug for en hånd fra en ædruelig person til at få anlægget op af trapper og senere: ned igen.

Jeg ankommer ca. en time før gæsterne for at gøre alt klart.

Jeg holder pause efter middagen - typisk mens gæsterne drikker kaffe - og forventer, at der stilles lidt mad og alkoholfri drikkelse til rådighed.

Teknik

Jeg spiller på et Roland G-70 keyboard.

Det giver mig mulighed for at

  • spille klaver
  • lægge strygere bag klaveret
  • synge til mit eget klaverakkompagnement
  • spille styles - hvor jeg i venstre hånd definerer et band-akkompagnement, mens højre hånd spiller melodien
  • spille midifiler indeholdende et helt lille orkester, hvortil jeg synger og supplerer med mit eget akkompagnement.

Desuden anvender jeg en “vokal-processor”, som giver mig mulighed for ind imellem at synge flerstemmigt med mig selv.

For teknik-nørderne:
Jeg bruger en Soundcraft mixer og et 1000 Watt QSC-anlæg - m. 2 x 10” toppe og til store lokaler el. udendørs: to 1000 Watt 2 x 12” Sub’er.

Koncept


Til private fester er det normale et 7 timers sammensat arrangement. Jeg spiller typisk til middagen et sted mellem 4-5 timer. Herefter får jeg en lille spisepause, normalt medens gæsterne strækker ben og får sig en kop kaffe, og så er det tid til at spille til dansen.

Har du booket duo'en eller trioen “Bjørnebanden” vil den/de ekstra mand/mænd ankomme, inden der spilles op til dans.

Ekstra timer kan aftales både inden og under festen, dog skal ekstra timer aftales senest en halv time før festen er planlagt at slutte.

Der er naturligvis mulighed for mange andre opbygninger af et arrangement. Lad os vende mulighederne, hvis du har ideer.


Booking


Inden du beslutter dig, er du selvfølgelig velkommen til at ringe eller skrive til mig for en uforpligtende snak om din fest.
Se under “kontakt”.
Jeg har mange års erfaring som musiker og dermed "festdeltager", og den erfaring deler jeg gerne med dig. 
Husk at klikke en tur forbi gæstebogen, og se hvad andre gæster og værter har sagt i de forgangne år.
Mit musikalske netværk er stort, og jeg har derfor også mulighed for at hjælpe dig med at skaffe musikere og sangere til andre ting. F.eks. vil jeg kunne hjælpe med indslag af musikalsk art

  • under festen
  • i kirken (også specifikke numre)
  • morgenmusik
  • v. receptioner


eksempelvis

  • sang-klassisk/rytmisk (solo el. m. guitar etc.)
  • blæserensembler
  • strygekvartetter
  • guitar

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes